Levering

Doorgaans streven wij ernaar om uw bestelling binnen 5 werkdagen bij u af te leveren. Voor het verzenden worden kosten in rekening gebracht. Deze kosten worden in uw winkelmandje zichtbaar.

Let op: De verwachte levertijd is een indicatie. Het kan dus zijn dat uw bestelling in productie een dag vertraging oploopt. Ook bij pakketdiensten is er een kans dat uw bestelling vertraging oploopt, vanwege bijvoorbeeld drukte bij feestdagen.

Spoed levering

Heeft u een bestelling sneller nodig dan normaal? Dan kunt u deze bestelling, voor een meerprijs, met spoed bestellen. U kunt dit in uw winkelmandje aangeven. De kosten voor een spoed bestelling worden in uw winkelmandje zichtbaar. Wij, bij Ontwerpstickers, zijn helaas niet in de mogelijkheid om een spoedbestelling buiten Nederland te versturen.

Uw bestelling gegarandeerd in huis hebben de volgende dag? Je kunt uw bestelling door een eigen koerier of medewerker bij ons op komen laten halen:

Adres
Ontwerpstickers
Boutershemstraat 26
4611KC Bergen op Zoom
Nederland

Bezorging

Niks is zo vervelend als een pakketje mislopen en vervolgens niet weten waar uw pakket is. Zorg er dan van te voren ook voor dat u aan de volgende dingen hebt gedacht:


Adres

Kies een privé- of werkadres waar iemand aanwezig is tijdens kantooruren. De levering vind doorgaans plaats op maandag t/m vrijdag van 08:00u – 17:00u. Er word dus enkel en alleen op werkdagen bezorgd. Op deze manier lopen we elkaar niet mis.


Duidelijke Naamsvermelding

Vernoem duidelijk uw naam bij uw bestelling. Ook is het belangrijk om er bij te zetten of het op een particulier of zakelijk adres afgeleverd dient te worden. Als er op uw adres meerdere bedrijven gevestigd zijn, zorgt een duidelijke naamsvermelding er voor dat het pakket bij de goede persoon te recht komt. Bezorgers gaan niet op zoek naar uw kantoor in het verzamelpand en zullen het pakket waarschijnlijk bij een receptie of eerst bevoegde persoon achterlaten.


Bezorging toch gemist?

In de meeste gevallen vind je tegenwoordig geen briefje meer op de deurmat maar krijg je een mailtje als de bezorger je gemist heeft. In deze mail zit dan vaak een link om een nieuwe afspraak tot bezorging of afhalen te kunnen maken. Doet u niks? Dan zal het pakket terug naar ons worden verzonden. Er worden vervolgens weer extra kosten in rekening gebracht om het u opnieuw toe te sturen.

Verzendfout

Wij doen onze uiterste best uw bestelde product snel en compleet bij u thuis te bezorgen. Helaas kan het voorkomen dat uw bestelling incompleet of beschadigd aankomt. Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via klantenservice@ontwerpstickers.nl en wij zorgen, in overleg met u, voor een oplossing.