Scherp geprijsd

We hebben onze organisatie, kennis en apparatuur zo ingedeeld dat we tegen erg scherpe prijzen kunnen leveren mét een kwaliteitsgarantie!

Als klant betaal je bij ons bovendien voor wat je nodig hebt en draai je niet op voor eventueel ‘restmateriaal’.

Wij kiezen er bewust voor om geen telefonische ondersteuning te bieden. Waarom? Omdat het ons doel is om onze diensten voor een zo laag mogelijke prijs en zo efficiënt mogelijk aan jou aan te bieden. We hebben daarom geen duur call center, en deze besparing kunnen wij rechtstreeks doorgeven aan onze klanten. Hierdoor krijg je als klant bovengemiddeld veel waar voor je geld!

Bovendien heeft e-mail zich ook bewezen als een veel geschikter medium om ondersteuning te geven. Aan de hand van de vraag kunnen we goed beoordelen wie de meest geschikte persoon is om jouw vraag te beantwoorden, zodat jij altijd verzekerd bent van het beste antwoord.

Op vragen via de mail antwoorden wij doorgaans binnen 1 werkdag, vaak nog sneller.